Oferuję zaproszenia ślubne, zawiadomienia, księgi gości, tablice weselne, albumy i kartki na wszelkie mozliwe okazje, ramki i inne piękne przedmioty.

Wszystkie ręcznie robione i przygotowywane z dbałością o najdrobniejsze szczegóły.

Wystarczy, ze napiszesz lub zadzwonisz
do mnie, a wspólnie zaprojektujemy coś, co ucieszy niejedną obdarowywaną osobę.



piątek, 16 września 2011

Ewa

Co jakis czas realizuję zamówienie dla pewnej Ewy.
Ewa w poprzednim wcieleniu była listonoszem. Najlepszym w miescie - tego jestem pewna:)
Dla niej każda okazja jest dobra - aby wysłać komus kartkę.
Zarówno dla mnie, jak i dla niej to swietna zabawa.
Ja jako wykonawca dostaję szczegółowe instrukcje: kim jest osoba, która otrzyma kartkę, co lubi, a czego nie itd...itd:)
Lubię Ewę. Lubię to, że nie tylko urodziny czy imieniny są okazją, aby podarować komus kartkę, wypełnioną po brzegi osobistymi życzeniami.

Kartka dla Szymona - chłopaka, który dostał się do fajnego liceum, który jest pełen pasji i gra w kapeli rockowej.





Oraz inne kartki, które trafiły do bliskich Ewie osób.












1 komentarz:

  1. DZIĘKUJĘ BASIU :) Ja też lubię z tobą pracować ... dzięki twojemu talentowi te kartki wyglądają jak wyglądają :)są po prostu piękne ... może byś jeszcze pokazała te jajka na wielkanoc ... to było super ...
    Pozdrawiam Ciebie Basiu ...

    OdpowiedzUsuń